Pakiet 1 wnętrze
- pranie tapicerki (dwa fotele przednie + kanapa tylna)
- dokładne odkurzanie wnętrza
- czyszczenie oraz odświeżenie kokpitu, plastików (zakamarki, szczeliny, nawiewy itp.)
- mycie szyb
- czyszczenie dywaników gumowych/tekstylnych
Pakiet 2 lakier – Wosk+cleaner
- mycie wstępne – oprysk karoserii oraz felg produktem typu pre wash w celu zmiękczenia brudu następnie spłukanie wodą pod wysokim ciśnieniem
- ręczne mycie zasadnicze tzw metodą na dwa wiadra – metoda ta ogranicza powstawanie mikro rys na lakierze powstałych po nieprawidłowym myciu ręcznym
- dogłębne oczyszczenie lakieru – usuwanie takich zanieczyszczeń jak smoła, asfalt, lotna rdza za pomocą dedykowanych preparatów a następnie użycie specjalnego ręcznika glinkowego który usuwa pozostałe zanieczyszczenia z karoserii oraz szyb dzięki czemu powierzchnia odzyskuje swoją gładkość
- dokładne osuszenie karoserii, wnęk drzwiowych, felg
- aplikacja maszynowa cleanera – cleaner usuwa oraz maskuje drobne niedoskonałości lakieru, usuwa także oksydacje oraz ożywia lakier
- aplikacja wosku
- aplikacja niewidzialnej wycieraczki/powłoki hydrofobowej na szybę przednią
- odświeżenie zewnętrznych elementów plastikowych, gumowych
Pakiet 3 lakier Jednoetapowe polerowanie lakieru+wosk
- mycie wstępne – oprysk karoserii oraz felg produktem typu pre wash w celu zmiękczenia brudu następnie spłukanie wodą pod wysokim ciśnieniem
- ręczne mycie zasadnicze tzw metodą na dwa wiadra – metoda ta ogranicza powstawanie mikro rys na lakierze powstałych po nieprawidłowym myciu ręcznym
- dogłębne oczyszczenie lakieru – usuwanie takich zanieczyszczeń jak smoła, asfalt, lotna rdza za pomocą dedykowanych preparatów a następnie użycie specjalnego ręcznika glinkowego bądź specjalnej glinki. która usuwa pozostałe zanieczyszczenia z karoserii oraz szyb dzięki czemu powierzchnia odzyskuje swoją gładkość
- dokładne mycie felg, opon, nadkoli, wnęk drzwiowych
- osuszenie lakieru za pomocą ręczników z mikrofibry oraz sprężonego powietrza
- jednoetapowe polerowanie lakieru – w zależności od stanu lakieru dobierana jest odpowiednia kombinacja pasty polerskiej oraz pada polerskiego by usunąć jak najwięcej rys, jednocześnie pozostawiając odpowiednio wysoki poziom wykończenia lakieru
- mycie szyb z zewnątrz
- aplikacja wosku na lakier