Polerowania oraz dekontaminacja lakieru

Dekontaminacja – Dogłębne oczyszczenie lakieru

Usuwanie zanieczyszczeń z powierzchni lakieru, których nie uda się usunąć w procesie mycia wstępnego i zasadniczego. Do tych zanieczyszczeń możemy zaliczyć: zanieczyszczenia metaliczne z klocków i tarcz hamulcowych, lotną rdzę, smołę, żywice, zaschnięte soki z drzew, odkurz lakierniczy itp. Często zanieczyszczenia te są niewidoczne gołym okiem, ale gdy po lakierze przejedziemy palcami wyczujemy, że jest on chropowaty.

Pełna dekontaminacja składa się z kilku procesów takich jak: usuwanie asfaltu i smoły, usuwanie zanieczyszczeń metalicznych, śladów po twardej wodzie,  usuwanie zaschniętej żywicy i soków z drzew oraz glinkowanie (jeśli jest taka konieczność).

Jest to zabieg, który należy przeprowadzać okresowo kilka razy w roku jako działanie profilaktyczne. Dekontaminację należy wykonać obowiązkowo przed każdym zabezpieczaniem pojazdu np. woskami lub powłokami. Należy ją też wykonać każdorazowo przed polerowaniem lakieru.

Polerowanie  lakieru

Celem tego zabiegu jest uzyskanie takiego wyglądu auta, które łudząco przypomina pojazd prosto z salonu samochodowego. Prace wykonywane są z użyciem tylko sprawdzonych preparatów i sprzętu. Do korekty lakieru wykorzystywane są  maszyny polerskie mechaniczne, pozwala to na dokładne usunięcie rys z samochodu.  W trakcie zabiegu renowacji lakieru usuwane są rysy, hologramy, ślady po wżerach, zabrudzenia trwałe na lakierze, zmatowienia lakieru. Efektem końcowym jest auto pozbawione defektów z błyszczącym, pełnym głębi koloru lakierem.

Dekontaminacja – Dogłębne oczyszczanie lakieru:
– mycie wstępne – aplikacja delikatnej piany na karoserie oraz felgi w celu zmiękczenia brudu
– ręczne mycie zasadnicze tzw metodą na dwa wiadra – metoda ta ogranicza powstawanie mikro rys na lakierze powstałych po nieprawidłowym myciu ręcznym
– dokładne ręczne mycie karoserii, felg, nadkoli, progów, wnęk
– usuwanie z lakieru oraz felg takich zanieczyszczeń jak smoła, asfalt, lotna rdza
– glinkowanie lakieru
– dokładne osuszenie lakieru
– wyczyszczenie szyb od zewnątrz
– nabłyszczenie karoserii produktem typu quick detailer oraz felg, nabłyszczenie opon, odświeżenie zewnętrznych elementów plastikowych oraz gumowych
– możliwość zabezpieczenia lakieru woskiem – trwałość wosku 4-6 miesięcy – dopłata od 100zł

czas – od 3 godzin
cena od 200 zł

 

Odświeżenie lakieru:
– mycie wstępne – aplikacja delikatnej piany na karoserie oraz felgi w celu zmiękczenia brudu
– ręczne mycie zasadnicze tzw metodą na dwa wiadra – metoda ta ogranicza powstawanie mikro rys na lakierze powstałych po nieprawidłowym myciu ręcznym
– – dokładne ręczne mycie karoserii, felg, nadkoli, progów, wnęk
– usuwanie z lakieru oraz felg takich zanieczyszczeń jak smoła, asfalt, lotna rdza
– glinkowanie lakieru
– dokładne osuszenie lakieru
– wyczyszczenie szyb od zewnątrz
– jednoetapowe maszynowe polerowanie lakieru – pozwala na usunięcie drobnych zarysowań i niedoskonałości lakieru
– zabezpieczenie lakieru oraz felg woskiem, nabłyszczenie opon, odświeżenie zewnętrznych elementów plastikowych
– możliwość zastosowania powłoki ceramicznej

czas od 1.5 dnia
cena od 800 zł

 

Polerowanie lakieru 2 etapy:
– mycie wstępne – aplikacja delikatnej piany na karoserie oraz felgi w celu zmiękczenia brudu
– ręczne mycie zasadnicze tzw metodą na dwa wiadra – metoda ta ogranicza powstawanie mikro rys na lakierze powstałych po nieprawidłowym myciu ręcznym
– – dokładne ręczne mycie karoserii, felg, nadkoli, progów, wnęk
– usuwanie z lakieru oraz felg takich zanieczyszczeń jak smoła, asfalt, lotna rdza
– glinkowanie lakieru
– dokładne osuszenie lakieru
– wyczyszczenie szyb od zewnątrz
– dwuetapowa maszynowa korekta lakieru daje możliwość usunięcia nawet do 70 % niedoskonałości lakieru
– zabezpieczenie lakieru oraz felg woskiem, nabłyszczenie opon, odświeżenie zewnętrznych elementów plastikowych
– możliwość zastosowania powłoki ceramicznej

czas od 2 dni
cena od 1400 zł

 

Pełna korekta lakieru
– mycie wstępne – aplikacja delikatnej piany na karoserie oraz felgi w celu zmiękczenia brudu
– ręczne mycie zasadnicze tzw metodą na dwa wiadra – metoda ta ogranicza powstawanie mikro rys na lakierze powstałych po nieprawidłowym myciu ręcznym
– – dokładne mycie karoserii, felg, nadkoli, progów, wnęk
– usuwanie z lakieru oraz felg takich zanieczyszczeń jak smoła, asfalt, lotna rdza
– glinkowanie lakieru
– dokładne osuszenie lakieru
– wyczyszczenie szyb od zewnątrz
– wieloetapowe maszynowe polerowanie lakieru – usunięcie z jego powierzchni do 99% widocznych oraz możliwych do usunięcia niedoskonałości i zarysowań
– zabezpieczenie lakieru oraz felg woskiem, nabłyszczenie opon, odświeżenie zewnętrznych elementów plastikowych
– możliwość zastosowania powłoki ceramicznej

czas od 3 dni
cena ustalana indywidualnie